gaz jest oplacalny . co tu kalkulowac. szkoda ze pod gaz sa tylko mulaste wolnossaki.
1.8T byl fajny i dalo go gazowac
1.8T byl fajny i dalo go gazowac
.


, właśnie wracając do tematu - instalacja do 1.6 MPI jest opłacalna jak najbardziej, co potwierdzają wpisy osób mających u siebie taką konfigurację. Ten silnik bardzo dobrze współpracuje z LPG i nie wymaga żadnych dodatkowych czynności obsługowych. Świece wymienia się jak przy PB, reszta szeroko rozumianego serwisu związana jest z instalacją LPG i najczęściej sprowadza się do wymiany filtru, podpięcia laptopa i sprawdzenia oraz ewetualnej korekty parametrów pracy instalacji.
. Można równie dobrze podać "na nie" przykład Subaru Tribeki z H6 pod maską :diabelski_usmiech. Wtedy Agamek cieszyłbyś się, że u siebie w Toyocie masz tak tanio. Poza tym zaworów nie robisz co rok lub co 18 tys km
. Relacja samych cen paliw jest taka, że LPG zazwyczaj drożeje w dużym opóźnieniu do PB i to mniej dynamicznie. A jak pokazuje ostatni okres, cena LPG potrafi spadać niezależnie od cen pozostałych paliw.
Komentarz